This Will Not Do

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Randi S - 23 januari 2013 16:00

 

Av Randi S - 23 januari 2013 13:00

Nu sticker jag ut och fikar på stan med mammas man.

Jag borde vara stark och välja något nyttigt,

men känner jag mig själv kommer jag ta cheesecake.


Update:


Det blev en otroligt god cheesecake med mangosmak.

No regrets!

Mat
Av Randi S - 23 januari 2013 12:21

Jag bryter nu (den oplanerade) fastan

med en burk gröna oliver.

Min mage kommer att hata mig!


Mat
Av Randi S - 23 januari 2013 11:59

Jag känner tydligt att det luktar häst här inne.


WTF!?

Nog för att hästar luktar gott,

men det här är för märkligt!


Är det fel på min näsa eller hjärna?

Stroke?


Skumt.

Skumt indeed.

Av Randi S - 23 januari 2013 11:44

   

Av Randi S - 23 januari 2013 09:53

Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat.

Jag var för trött för att blogga på måndagen

och valde att sova bort hela dygnet igår.

Jag sov alltså hela tisdag och hela tisdag natt!

Det var jävligt skönt, även om kroppen tog stryk.

Att sitta ungefär 24 timmar (jag tror att jag satt 25 timmar...)

i en fåtölj är inte samma som att sova ett dygn i en skön säng.

Man vaknar då och då för att man får kramp i benen

och fötterna svullnar upp så mycket att det inte går att få på skor.

Men det var verkligen värt det för att få "hoppa över" en dag!


Nu har jag inte ätit på över ett dygn,

men jag är inte direkt hungrig.

Däremot har jag redan fått i mig tre burkar Cola Zero.

För det är det värsta med att sova så länge;

man blir helt uttorkad!

Det bästa är att man slipper att "vara" och bara få sova

och att man inte behöver tänka på vad man ska äta.

Det är ingen risk att man äter en massa onödigt då.


Dock missade jag en medicintid.

Jag ljög för personalen om att jag skulle ta den senare.

Vilket jag förstårs inte gjorde...

Men det är fortfarande värt det!


Nu ska jag ta det lungt och bara umgås

med min stackars kärlekstörstande katt.

(Hon fick inte vara med i sovrummet eftersom

hon hade ner en adventsljusstake häromdan,

och jag har inte tagit upp allt trasigt glas än.

Jag är rädd att hon ska skada tassarna!)


Det verkar förresten som att det inte går att

svara på kommentarer just nu.

Jag ska testa igen senare.


Ha en bra onsdag!

//Randi



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards