This Will Not Do

Alla inlägg under mars 2013

Av Randi S - 28 mars 2013 23:38

Jag ska åka till landet över påskhelgen.

Då kommer jag äntligen kunna sova.

Förhoppningsvis är jag tillräckligt utvilad

för att blogga igen när jag kommer hem.


Ha en riktigt bra påsk och ta hand om er,

så hörs vi igen nästa vecka!

Varma kramar, Randi

Av Randi S - 20 mars 2013 20:54

Mår inte så bra nu.

Jag lovade ju ett ordentligt inlägg,

men jag orkar helt enkelt inte!


Jag slog precis sönder mina knogar

(det ser ut som om det är små bollar på dem, stora som ärtor,

av inre blödningar. Så kan det bli om man slår på en vägg...),

och jag vet redan nu att det kommer att bli en blodig natt.

Jag kommer förmodligen att vara ännu tröttare/surare/ledsnare imorgon,

så tyvärr kommer jag nog inte blogga så mycket då heller.


Jag hoppas att ni har det bra i alla fall!

Miljoner kramar till er, fina, fina läsare

från mig, Randi...<3<3<3

Av Randi S - 20 mars 2013 12:00

        

Av Randi S - 20 mars 2013 09:46

Det känns som om mitt huvud både är överfullt med en massa skit

men ändå tomt på samma gång....

Eftersom jag måste kämpa så jävla mycket med stavningen just nu

(det blir alltid så när jag har tagit Zopiklon),

så är det ingen idé att blogga mer förrän jag kan tänka klart igen.

Jag skriver ett ordentligt inlägg senare idag.

Av Randi S - 15 mars 2013 23:11

Förlåt för att jag inte har uppdaterat.

Jag har varit för deprimerad för att riktigt bry mig.

Jag har inte riktigt hittat någon anledning till att skriva.

Maten gick åt helvete igår förresten.

Jag failade totalt.

På en dag fick jag i mig följande:


* En tallrik med tortellini (som jag är jävligt trött på,

jag tror att jag ska slänga de två paket som finns kvar.)


* Massor av frysta hallon (vilket är helt okej, no regrets.)


* Ris med äckligt fet och smörig sås (jag spyr vid bara tanken på skiten!)


* Lösviktsgodis (jag är en fet idiot!)


Äckligt, va?

Fast som tur är har jag i alla fall gått ner ett kilo den här veckan.

Det är ju bra, trots allt.

En annan bra sak är att det stora såret på magen (det som var infekterat)

börjar se mycket bättre ut nu.

Snart har det läkt ihop till ett lilarött ärr,

och då behöver jag inte oroa mig längre.

Fast nu har jag en infektion i fingertoppen i stället.

Det är ingen big deal, bara ett vanligt nageltrång.

Det gör inte så ont, utan är mest irriterande.


Nu orkar jag inte skriva mer (trots att jag har mer att säga).

Vi hörs kanske på söndag eller måndag,

annars får ni skälla på mig.

Nu ska jag fortsätta att sitta framför datorn och glo.

Jag kommer nog att sitta här hela natten.

Till er som är duktiga nog att gå och lägga er

önskar jag god natt! 

Till er andra...ta hand om er!

Av Randi S - 14 mars 2013 23:15

 

 

Av Randi S - 14 mars 2013 19:00

Av Randi S - 14 mars 2013 12:07


   

Ovido - Quiz & Flashcards