This Will Not Do

Alla inlägg under december 2012

Av Randi S - 4 december 2012 16:37

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen,

men jag har helt enkelt inte haft så mycket att säga.

Livet flyter på som vanligt.

Samma ångest, samma insomnia, samma skit.

Inget viktigt att berätta.


Förutom två saker:


1. Mitt gamla badrekord på sju timmar gäller inte längre.

Igår lade jag mig i badkaret vid tolv-tiden (på natten)

och kom upp elva och en halv timme senare.


2. Pga. det ovanligt kalla vädret har jag ständigt ont i mina ärr.

Jag antar att det beror på att jag har nervskador där.

Men jag får väl skylla mig själv, för de flesta ärr är självförhållade.


Annars har det väl varit som vanligt.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva,

så nu tänker jag sluta blogga för stunden.


Håll ut i decemberkylan!

Hälsningar, Randi

Ovido - Quiz & Flashcards