This Will Not Do

Alla inlägg under februari 2013

Av Randi S - 6 februari 2013 23:15

 

Av Randi S - 6 februari 2013 10:00

 

Av Randi S - 6 februari 2013 09:15

Jag ska som sagt till vuxenpsyk på fredag.

Dels för att diskutera mediciner, dels för att det var så längesen jag var där.

Jag vill ha en lugnande medicin som lindrar mina tvång.

Min kontaktperson på mitt boende sa det till någon mupp på psyk,

men dem gav mig en fucking sömnmedicin.

Det var ju inte det jag bad om!

Det är ju stor skillnad på lugnande och sömnmediciner.

Idioter som inte lyssnar på mig!


Jag är lite rädd att läkaren inte kommer lyssna på mig på fredag heller.

Det är oerhört viktigt att jag får en bra medicin som inte fuckar upp mig ytterligare.

Dessutom vill jag verkligen inte ha något piller som gör att jag går upp i vikt.


Något som jag stör mig väldigt mycket på är att jag aldrig får prata med samma läkare.

Det är någon ny mupp med översittarattityd som gör allt för att trycka ner mig!

Det gör att jag alltid måste börja om på nytt...

Jag har förresten träffat otroligt många läkare,

ända sen jag var i småbarnsåldern och började besöka BUP varje vecka.

Det är lite lustigt (och skitdåligt) att endast två av dem har varit bra.

Synd att jag inte kommer att träffa någon av dem på fredag.


Förutom att be om en ny medicin ska jag också fråga

om jag kan ändra Sertralin (som inte funkar så bra på mig) till Cipramil.

Jag tog Cipramil när jag var i yngre tonåren och faktum är

att det var den lyckligaste tiden i mitt liv!

Skit samma om det var en konstgjord, kemisk lycka.

Huvudsaken var att min livslust var där.

Jag var tvungen att ta bort Cipramilen eftersom min kropp

inte tålde den och gav mig magsår.

Det tog inte lång tid innan jag åter igen var tillbaka i helvetet.


Jag vill prova Cipramil igen.

Förhoppningsvis klarar min av den nu.

Jag får väl sluta ta den om jag börjar spy blod igen...

Jag förväntar mig inga under, men det är i alla fall värt att testa.

Förhoppningsvis går läkaren med på det.


Önska mig lycka till!


Av Randi S - 6 februari 2013 05:04

Jag känner mig låg och nästan sjukligt trött just nu.

Då passar det ju bra med en bra film.

Kan ni vara gulliga och tipsa mig om bra filmer på Youtube

som handlar om psykisk ohälsa (tex. självskada eller ätstörning).

Det skulle uppskattas enormt!



Av Randi S - 6 februari 2013 04:57

Ingen sömn eftersom jag inte "får" sova.


Ångest över att jag är fet och ful.


Nya, djupa sår som behöver sys.


Oro för att jag ska till vuxenpsyk på fredag.


Extrem längtan till helgen.

Av Randi S - 6 februari 2013 02:00

 

Av Randi S - 5 februari 2013 22:37

Mat


Frukost: Cola Zero med isbitar


Lunch: proteinbar


Mellanmål: paranötter och Cola Zero med isbitar


Middag: pommes frites och Cola Zero



Träning:


Promenad: ca 1 timme


Trappsteg: lite över 500


Stretchövningar: 100 st


Squats: 20 st

Av Randi S - 5 februari 2013 20:45

Jag är naturligtvis inte liten.

(Förutom på längden, 157 cm.)

Jag är fet, fet som en gris.

Min vikt ligger straxt över 80 kg nu.

Killkompisen menade att jag är liten

om man jämför med hur jag såg ut förut.

När jag var som störst vägde jag ju ca 90 kg...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards