This Will Not Do

Alla inlägg under april 2013

Av Randi S - 13 april 2013 12:00

       

Av Randi S - 12 april 2013 22:52

Det här får bli ett kort inlägg, för jag är snortrött!


Jag vägde mig ju idag. 84.5 kg...Damn...

Jag måste gå ner minst ett halvt kg till nästa fredag,

annars jävlar vad jag kommer att vara arg på mig själv!

Men nog om det nu.


Vill bara säga att jag åker till stugan imorgon.

Det betyder att jag inte kommer att kunna uppdatera bloggen.

Jag har fixat några tidsinställda thinspo-inlägg,

men annars kommer det att vara tyst från mig.


Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt ett tag

innan det är dags att sova. God natt! <3

Av Randi S - 12 april 2013 17:30

Nu ska jag snart väga mig.

Jag är nästan helt säker på att jag har ökat i vikt.


Önska mig lycka till!


Av Randi S - 12 april 2013 13:55

 

Av Randi S - 12 april 2013 13:45

Tisdag


Natten till tisdag spenderade jag i sovandes badkaret.

Det var otroligt skönt, även om jag aldrig blir ordentligt utvilad där.

Jag sover inte tillräckligt djupt och så vaknar jag ofta.


Jag borde ha ätit frukost, men jag orkade inte.

Lite senare åkte jag till Dollarstore med min dagliga verksamhet.

Tyvärr hade jag ett enormt sötsug, och svag som jag är köpte jag en hel del.

Jag ångrar mig naturligtvis nu...


Den natten bestämde jag mig för att inte gå och lägga mig,

för att jag inte orkade med tvång just då.

Jag skar mig lite, men inte så djupt.



Onsdag


Jag satt framför datorn hela natten till onsdag,

så på onsdag morgon var jag väldigt trött.

Innan jag kunde gå och sätta mig i min sov-fåtölj

var jag naturligtvis "tvungen" att gå igenom min långa ritual

som jag gör varje gång jag väljer att sova i sovrummet.

Ritualen tog som alltid lång tid och var väldigt utmattande

och ångestfylld med många slag på armar och axlar.

När jag väl satte mig i fåtöljen somnade jag omedelbart.


Jag vaknade på kvällen av att personalen ringde på.

Jag ville inte gå upp från fåtöljen, så tjejen fick gå använda hennes nyckel.

Hon lämnade medicinen (som ligger i en liten plastpåse) i en särskild skål.

Efter att hon hade gått somnade jag om.

Jag gick inte upp något under hela natten,

utan satt bara där, dubbelvikt i fåtöljen, och sov.

Jag vaknade några gånger av att min katt jamade,

men annars sov jag gott och blev tillräckligt utvilad.



Torsdag


Dagen började med att jag åt en meal replacement bar till frukost.

Sedan gick jag iväg till min dagliga verksamhet.

Jag gjorde inget särskilt där idag;

förutom att jag såg en film och umgicks med de andra,

satt jag bara och bläddrade i några modetidningar.


När klockan var tre och verksamheten stängde,

gick jag till Harry´s där jag mötte upp mammas man för lunch.

Jag åt en halv pommetallrik och blev äckligt mätt.


När det blev natt kom ångesten som ett brev på posten.

Jag fick ont i bröstet och svårt att andas.

Nagelsaxen och rakbladet åkte fram.

Torsdag natt blev blodigare än tisdag natt.

Några av mina sår behöver sys, men som vanligt

tänker jag inte gå till doktorn eller visa dem för någon.


Senare på natten var jag för yr och utmattad för att hålla mig vaken.

Jag orkade inte heller göra mina sovrums-ritualer,

så jag bestämde mig för att lägga mig i badkaret.

Jag somnade som tur var ganska snabbt.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards