This Will Not Do

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Randi S - 13 november 2012 05:48

Nu har det varit dött på bloggen igen.

Det beror på att jag inte har orkat.

Som vanligt alltså. Förbannade OCD!!

Men tänker inte fundera mer på det nu.

Huvudsaken är att jag inte ger upp.


Jag är otroligt trött.

Jag har inte sovit något på nästan två dygn.

Ändå har jag orkat träna.

Och så har jag inte fallit i sockerfällan,

som jag så ofta gör när jag inte sover.

Igår tränade jag nästan hela dagen.

Så trots att jag åt relativt mycket, ca 900 kcal fick jag i mig,

låg jag på minus 700 kcal när dagen var slut.

Det är nog rekord för mig faktiskt.


Jag är väldigt nöjd med måndagen.

Men idag får jag nog ta det lite lugnare,

annars lär jag väl svimma av utmattning.

Jag ska till min dagliga verksamhet idag,

så jag måste äta ordentligt också.

Om jag är duktig och följer mitt matschema,

kommer jag att få i mig ungefär 1200 kcal.

Det är ju ganska mycket, men så får det helt enkelt vara.

Jag ska inte träna så mycket idag,

men minst 200 kcal ska jag göra av med.

För jag ska landa på max 1000 kcal.

Absolut inte mer!!


Jag har redan gjort av med 100 kcal på motionscykeln,

så det ska nog inte vara någon fara!

Fast även om jag skulle nöja mig med att träna bort 200 kcal,

vill jag ju förbränna så mycket som möjligt.

Vi får se hur mycket jag orkar helt enkelt.


Jag ska försöka att uppdatera lite oftare.

Men dock inte mer idag.

Jag planerar nämligen att gå och lägga mig

direkt efter verksamheten och sova till onsdag morgon!


Ha en fin höstdag och ta hand om er! //Randi


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards