This Will Not Do

Alla inlägg under maj 2013

Av Randi S - 27 maj 2013 15:00

Av Randi S - 27 maj 2013 03:00


 

Av Randi S - 26 maj 2013 03:00

 

Av Randi S - 25 maj 2013 09:14

Jag ska strax åka till lantstället.

Skönt, för jag är svintrött!

Jag har varit uppe hela natten,

så jag ska spendera större delen av dagen

sovandes i min sköna säng.

Jag ska ta med min älskade katt in i friggeboden,

för jag saknar henne som satan när hon är ifrån mig!

Jag har inte träffat Sabrina sedan förra söndagen,

så jag längtar ihjäl efter henne.


Hoppas att inga spindelfanskap kommer

och skrämmer skiten ur mig bara.

Jag hatar dem så jävla mycket!


Fast har jag tur räddar Sabrina mig

genom att mumsa i sig spindlarna.

Haha, det är så äckligt men ändå så bra!


   Stugan (40 kvadratmeter) på mammas lantställe. Det lilla huset brevid är stugans enda badrum

med torrtoalett, handfat och dusch. Man måste alltså gå ut och göra sina behov.


Min friggebod. Det är en vägg i mitten av huset som delar upp det till två små rum. Jag delar alltså friggeboden 

med min lillebror. Vi har sju kvadratmeter var. Vi har varsin entré. Dörren på bilden är min ingång.


Sabrina ligger och vilar i gräset efter en mycket lyckad ödlejakt.



Det blir bra med maten ikväll också.

Vi ska grilla och mammas man är världsbäst på det.

Det kommer att bli ganska nyttig mat också,

så jag kommer nog att klara mig hyfsat från matångest.


Nu ska jag snart sticka, så jag måste sluta skriva.

Ha en riktigt, riktigt trevlig helg så hörs vi imorgon.

Kram alla fina läsare! <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards