This Will Not Do

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Randi S - 7 maj 2013 23:30

 

Av Randi S - 7 maj 2013 17:55

Förlåt för att jag inte har uppdaterat!

Jag har rejäl bloggtorka.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva,

men tänkte att det var dags för en uppdatering i alla fall.


Det här har hänt sedan senast:


* Jag har ökat ganska mycket i vikt.

Det är helt och hållet mitt fel,

för jag har slarvat med både mat och träning.

Jag har varit "beroende" av Mars-glass på sista tiden,

men nu är det definitivt slut med det!


* Jag har inte lyckats hålla mig vaken under natten

en enda gång, fast att jag har försökt.

Jag känner mig gammal och sliten.

Jag börjar tro att 25 år är 85 år i självskadare-år.

Minst.


* Jag blev galen av frustration när jag "fastnade" vid ett tvång-moment.

Jag började vräka ner grejer från hyllorna, banka nävarna i väggen,

slå mig själv hårt samtidigt som jag försökte låta bli att skrika högt.


* Jag fick någon slags blackout och skar mig på axeln.

Helt fel ställe att skära på, eftersom det är svårt att dölja ärret.

Annars brukar jag bara skära mig på magen och högt upp på låren.

Nu måste jag komma ihåg att göra allt för att inte visa såret/ärret

och komma på en bra bortförklaring som jag kan använda i nödfall!


Det var allt jag kan komma på för stunden!

Nu ska jag ta en iskall Cola Zero och glo på TV.

Tack för att ni fortfarande läser min blogg,

trots att jag är så dålig på att uppdatera.

Ha en underbar kväll, alla fina läsare!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards