This Will Not Do

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Pladder

Av Randi S - 15 mars 2013 23:11

Förlåt för att jag inte har uppdaterat.

Jag har varit för deprimerad för att riktigt bry mig.

Jag har inte riktigt hittat någon anledning till att skriva.

Maten gick åt helvete igår förresten.

Jag failade totalt.

På en dag fick jag i mig följande:


* En tallrik med tortellini (som jag är jävligt trött på,

jag tror att jag ska slänga de två paket som finns kvar.)


* Massor av frysta hallon (vilket är helt okej, no regrets.)


* Ris med äckligt fet och smörig sås (jag spyr vid bara tanken på skiten!)


* Lösviktsgodis (jag är en fet idiot!)


Äckligt, va?

Fast som tur är har jag i alla fall gått ner ett kilo den här veckan.

Det är ju bra, trots allt.

En annan bra sak är att det stora såret på magen (det som var infekterat)

börjar se mycket bättre ut nu.

Snart har det läkt ihop till ett lilarött ärr,

och då behöver jag inte oroa mig längre.

Fast nu har jag en infektion i fingertoppen i stället.

Det är ingen big deal, bara ett vanligt nageltrång.

Det gör inte så ont, utan är mest irriterande.


Nu orkar jag inte skriva mer (trots att jag har mer att säga).

Vi hörs kanske på söndag eller måndag,

annars får ni skälla på mig.

Nu ska jag fortsätta att sitta framför datorn och glo.

Jag kommer nog att sitta här hela natten.

Till er som är duktiga nog att gå och lägga er

önskar jag god natt! 

Till er andra...ta hand om er!

 
 
Ingen bild

Kelly

15 mars 2013 23:38

Du har det jobbigt just nu och jag tycker inte att du ska behöva be om ursäkt för det, alla ska acceptera att bloggen inte uppdateras jämt och ständigt, trots allt så är det ditt liv och din blogg.

Jag hoppas att du börjar känna dig bättre snart, kämpa och var stark!

Randi S

16 mars 2013 00:07

Tack så mycket!
Skönt att höra!
Ibland funderar jag tom på att stänga
ner bloggen eftersom den ger mig dåligt samvete (då och då).
Men jag behöver den för att skriva av mig
(jag har ingen jag kan prata när det gäller vissa saker, tex skälvskadandet) och jag behöver er läsares fina kommentarer för att inte känna mig så ensam.
Så jag behåller bloggen.
Åter igen, tack!

 
Nikki

Nikki

16 mars 2013 14:17

Ja japanska skräckisar är bäst, mer brutala och genomtänkta! Psyk är verkligen en sak för sig..har bråkat med vuxenpsyk sedan jag fyllde arton och nu blir jag tjugo snart och har inte fått någon hjälp, bara meds som man blir beroende av. Innan det var det BUP man fick bråka med, men då fick jag i alla fall DBT terapi.

Skönt att det löste sig med såret, inte kul att behöva antibiotika. för typ exakt ett år sedan var jag på världens kur för ett infekterat sår, fyfan. Har du varit inlagd någon gång ?

Kram

http://www.thepentagram.devote.se

Randi S

17 mars 2013 16:39

Jag har (bara) varit inlagd två gånger.
Dock har jag varit (är?) tillräckligt sjuk
för inläggning många gånger, men valt bort
att läggas in (för att jag hatar psyk).
De två gånger jag var inlagd blev jag "tvingad" av närstående.

 
Torkel

Torkel

16 mars 2013 14:22

Sv: tack, detsamma. Kram <3

http://torklar.blogspot.se

Randi S

17 mars 2013 16:34

Kram

 
Nikki

Nikki

17 mars 2013 23:44

Vad gjorde läkarna då, när du hade vätska på balansnerven? Fanns det någon medicin eller var det bara att "vänta ut"? Kram

http://Www.thepentagram.devote.se

Randi S

20 mars 2013 09:42

Först fick jag vänta ut det värsta illamåendet.
Sen fick tömma hörselgångarna flera gånger
och gå på en antibiotikakur.

Jag hade haft mycket problem med öronen innan
jag fick vätska på balansnerven;
massor av inflammationer och skit.
Jag tror det var därför jag fick det.

Vet du varför du är yr?
Har du kollat upp öronen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Randi S - 23 augusti 2013 00:33

Jag orkar inte med min blogg just nu. Vi får se när jag kommer tillbaka. ...

Av Randi S - 12 augusti 2013 07:00

Idag har jag relativt mycket att göra (för att var jag). Jag är svintrött eftersom jag aldrig gick och lade mig igår och lite stressad över att jag måste snåla med pengarna den här veckan. Men det ska för i helvete gå bra idag! (Jag försöker va...

Av Randi S - 11 augusti 2013 23:02

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag orkar inte riktigt med bloggen just nu.   Till dig, du anonyma som som har skickat tre jobbiga kommentarer: Jag orkar inte med dig, så jag har raderat kommentarerna samt blockerat din IP-a...

Av Randi S - 2 augusti 2013 16:51

Ikväll ska jag städa, handla och tvätta kläder. Håll tummarna för att mina grannar ska låta bli min rena tvätt den här gången! ...

Av Randi S - 31 juli 2013 16:11

Jag ska på möte med en arbetsterapeut om en liten stund. Efter det ska jag åka tillbaka till landet igen. Jag hoppas att ni har det fint! Kram! ^^ ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards