This Will Not Do

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Stugan i morgon?

Av Randi S - 6 juli 2013 19:32

Om jag inte uppdaterar bloggen på några dagar

behöver ni inte vara oroliga, då betyder det bara

att jag har åkt ut till mammas lantställe.

Jag vet inte exakt när jag åker, men förmodligen i morgon.

Eftersom jag inte har sovit på ca 1.5 dygn och dessutom

tagit mina Zopiklon kommer jag nog att sova hela morgondagen.

Jag sover ju inte så djupt där jag sitter i min kontorsstol,

så jag behöver många fler timmar sömn än en normal människa.

En sådan människa som klarar att sova i en säng alltså.


Hur som helst hinner jag förmodligen inte blogga imorgon,

för jag kommer förmodligen åka till stugan så fort jag vaknat.


När jag kommer ut på landet får jag äntligen träffa min bästa vän igen.

Jag har inte kelat med Sabrina på en vecka nu! Huvva!!


Jag har ju som sagt inte sovit på länge samt tagit mina sömntabletter,

så jag kommer att gå och lägga mig så fort som möjligt.

Jag måste bara göra mina förbannade sömnritualer. Jävla piss-OCD!!

Det värsta är att jag har fått ett konstigt tvång att jag måste skära mig varje kväll.

Minst ett djupt sår måste jag tillfoga, annars får jag ingen ro i kroppen.

Jag säger det igen; förbannade jävla piss-sjukdom!!


 
 
N

N

6 juli 2013 22:55

Söta sabrina <3

http://www.ataraktika.se

Randi S

12 juli 2013 16:53

Sabrina tackar och bockar! ^^

 
V

V

13 juli 2013 10:15

Åhhh vad söt!!!

http://Cutted.blogg.se

Randi S

13 juli 2013 17:56

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Randi S - 23 augusti 2013 00:33

Jag orkar inte med min blogg just nu. Vi får se när jag kommer tillbaka. ...

Av Randi S - 12 augusti 2013 07:00

Idag har jag relativt mycket att göra (för att var jag). Jag är svintrött eftersom jag aldrig gick och lade mig igår och lite stressad över att jag måste snåla med pengarna den här veckan. Men det ska för i helvete gå bra idag! (Jag försöker va...

Av Randi S - 11 augusti 2013 23:02

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag orkar inte riktigt med bloggen just nu.   Till dig, du anonyma som som har skickat tre jobbiga kommentarer: Jag orkar inte med dig, så jag har raderat kommentarerna samt blockerat din IP-a...

Av Randi S - 2 augusti 2013 16:51

Ikväll ska jag städa, handla och tvätta kläder. Håll tummarna för att mina grannar ska låta bli min rena tvätt den här gången! ...

Av Randi S - 31 juli 2013 16:11

Jag ska på möte med en arbetsterapeut om en liten stund. Efter det ska jag åka tillbaka till landet igen. Jag hoppas att ni har det fint! Kram! ^^ ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards