This Will Not Do

Alla inlägg under oktober 2012

Av Randi S - 4 oktober 2012 17:38

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på några dar!

Mitt mobila internet har inte varit stabilt nog.

Därför har jag heller inte kollat era bloggar så noga.

För det är oerhört irriterande när internet dör hela tiden!

Ja,ja, nu är det lite bättre i alla fall.

Så nu ska jag inte gnälla mer om det.


 


Jag har inte räknat kalorier den här veckan.

Det beror på att jag åt massor av frukt,

så det blev svårt att hålla räkningen.

Jag kan i alla fall säga att jag är nöjd

med måndag och tisdag.

Onsdag, däremot, gick inget vidare!

Jag hade både ätit och sovit dåligt

när jag gick och handlade mat.

Lågt blodsocker = onödiga inköp.

Det blev vitt bröd, en dammsugare,

en kanelbulle och en delicatoboll.

Jag vet, jävligt onödigt!

Jag mådde dåligt efter det,

men det är ingen idé att grubbla på det nu.


Idag ska jag i alla fall räkna kalorierna.

Jag har nästan inget hemma och pengarna är slut,

så det borde gå bra för en gång skull!


Dock kommer jag inte att träna så mycket.

Jag tog mina zombietabletter sömntabletter igår,

så jag är sjukt trött i kroppen.


Jag vet inte om jag kommer uppdatera mer ikväll.

Min hjärna är som gröt, så jag har svårt få fram det jag vill ha sagt.

Hur som helst, kommer jag skriva imorgon.

Vi hörs då!

Av Randi S - 1 oktober 2012 21:52

    

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards