This Will Not Do

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Randi S - 12 augusti 2013 07:00

Idag har jag relativt mycket att göra (för att var jag).

Jag är svintrött eftersom jag aldrig gick och lade mig igår

och lite stressad över att jag måste snåla med pengarna den här veckan.

Men det ska för i helvete gå bra idag! (Jag försöker vara lite positiv för en gångs skull.)


Mina planer idag:


* Tvätta kläder.


* Promenad i ca 30 minuter till affären och handla tvål.


* Försöka peta i mig frukost och morgonmediciner.


* Jobba lite på en teckning som ska säljas.


* Promenad i ca 15 minuter till min dagliga verksamhet där jag ska vara i några timmar.


* Promenad i ca 15 minuter till mamma för att hämta pengar.


* Klippa håret.


* Promenad i ca 30 minuter tillbaka till min lägenhet.


* Äta åtminstånde någonting.


* Städa


* Ta mina mina kvällsmediciner, inklusive sex tabletter Zopiklon.


* Göra mina nattritualer (tvång).


* Sova!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards